2019-2020 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları Ve Kayıt İşlemleri

KAYIT YERİ VE TARİHLERİ

Kayıt Tarihleri             : 16 - 22 Ocak 2020

Yedek Kayıt Tarihleri : 23 - 24 Ocak 2020

Kayıt Yeri         : Nuh Naci Yazgan Üniversitesi

                           Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

                           Erkilet Kuzey Çevre yolu

                           Kocasinan / KAYSERİ

İletişim            : Telefon +90 352 324 00 00 / 1072-1073-1074-1075-1076

E-mail             : info@nny.edu.tr

Web                : http://www.nny.edu.tr

SONUÇLAR

2019-2020 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları İçin Tıklayınız.

Önemli Not:

1. Hazırlık sınıfında başarısızlıktan dolayı kaydı silinen öğrencilerin kaydı yapılmayacaktır.
2. Üniversitemize kayıt yaptıracak öğrencilerin daha önce kayıt yaptırdıkları Üniversiteye vermiş oldukları evrakların asılları, Üniversitemiz tarafından ilgili Üniversiteden resmi yazı ile istenecek olup, öğrencilerin evraklarını elden getirmelerine gerek yoktur.
3. Üniversitemize yatay geçiş başvurusu sırasında evrakların fotokopisi veya faksı ile müracaat eden öğrencilerin kesin kayıt sırasında bu evrakların asıllarını (ıslak imzalı ve mühürlü) getirmeleri gerekmektedir.
4. Yükseköğretim Yürütme Kurulu kararı gereğince, kesin kayda gelecek öğrencilerin halen kayıtlı oldukları Üniversiteden yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge getirmeleri gerekmektedir.

Yukarıdaki hususları yerine getirmeyen öğrencilerin kayıt işlemleri yapılmayacaktır.

KAYITTA İSTENEN BELGELER

1. Öğrenci Kayıt Formu (Kayıt esnasında verilecektir.)
2. Nüfus cüzdanı örneği (Aslı görülmek suretiyle fotokopisi alınacaktır.)
3. Öğrencinin Üniversitesinden alacağı, yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığını gösteren belge.
4. 6 Adet vesikalık 4,5cm x 6 cm boyutunda fotoğraf (Fotoğraflar son 6 ay içinde adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır.)
5. Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu.
6. İntibak yaptıracak öğrencilerin daha önce öğrenim gördükleri Üniversiteden alacakları onaylı transkript ve onaylı ders içerikleri. (Islak imzalı ve mühürlü aslı olacaktır.)
7. Kayıtlı oldukları Üniversiteye ait Öğrenci Kimlik Kartı.
8. Adli sicil kaydına ilişkin beyan (E-Devlet şifresi bulunanlar link üzerinden de alabilirler.)
9. Askerlik beyanı (E-Devlet şifresi bulunanlar link üzerinden de alabilirler.)

KAYIT ESASLARI

1. Adayların kesin kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
2. Belirtilen kayıt süresi içerisinde kaydını yaptırmayan adaylar kayıt hakkını kaybederler ve herhangi bir hak iddia edemezler.
3. Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
4. Üniversite gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli işlemleri yapmaya yetkilidir.

ÖĞRENİM ÜCRETLERİ

ÖDEMELER

Peşin Ödeme

Öğrenim ücretinin peşin ödenmesi halinde % 5 (beş) indirim uygulanacaktır. Peşin ödemeler aşağıdaki banka hesabına yatırılacaktır.

Banka Bilgileri

DENİZBANK

Şube Kodu : 4540

Hesap Numarası : 13079096

IBAN Numarası: TR62 0013 4000 0130 7909 6000 01

Taksitli Ödeme

Öğrenciler öğrenim ücretlerini, Denizbank A.Ş. ile yapılan anlaşmaya göre, vade farksız 4 (dört) taksitle ödeyebileceklerdir. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin bankaya gelir belgesi ile nüfus cüzdanlarını ibraz etmeleri gerekmektedir.

Kredi Kartı İle Ödeme

1. Öğrenim ücretinin kredi kartı ile tek çekimde ödenmesi halinde %5 indirim uygulanacaktır.

2. Üniversitemizin anlaşmalı olduğu Axess, Bonus, CardFinans, Maximum, World kredi kartlarına vade farksız 4 (dört) taksitle ödeme imkânı da bulunmaktadır. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin kredi kart limitlerinin ödeyecekleri öğrenim ücretine uygun olması gerekmektedir.