Hasta ve Hasta Yakınlarıyla İlişkiler Semineri

Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) İşletme Bölüm Başkanı Prof. Dr. Erdoğan Taşkın, Özel Dünyam Hastanesi personeline “Hasta ve Hasta Yakınlarıyla İlişkiler” konulu eğitim semineri verdi.

Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilen, KOBİ Çalışan ve İşverenlerinin Küresel Ekonomideki Değişimlere Uyum Yeteneğinin Arttırılması Projesi (KUYAP) kapsamında Özel Dünyam Hastanesi Konferans Salonu’nda düzenlenen seminerde konuşan Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölüm Başkanı Prof. Dr. Erdoğan Taşkın, müşteri, ihtiyaç ve isteklerinin karşılanarak beklentilerinin ötesinde hizmet verilmesi, kaliteli müşteri ilişkilerinin temelini oluşturduğunu söyledi.

Katılımcılara, uyum yeteneğini arttırmanın önemi, insanlar arasındaki ilişkilerde nelerin etkili olduğu, yapılan işe ve ürüne hakim olunması, inandırıcı ve ikna edici konuşmanın önemi, teknik dilin doğru kullanılması gibi konularla ilgili bilgiler veren Prof. Dr. Erdoğan Taşkın, konuşmasında şu bilgileri verdi.

“Müşteriler en önemli kişilerdir. Bunu onlara hissettirin. Onlar bizim için değil, biz onlar için olduğumuzu unutmayınız. Müşteriler işimize engel değil, mevcudiyetimizin temelidir. Onlara yardım etmek iltifat değil, onların burada olması bize iltifattır. İşlem ve iş süreçleri sırasında sizin ve meslektaşlarınızın insani ihtiyaçlarının olduğunu unutmayın. Öz konuşun. Açık ve doğal olun. Sıcak ve olumlu ses tonuyla, gülümseyin sesiniz değişsin. Önemli noktaları vurgulayın.”

Katılımcılara doğru iletişim konusunda uygulamalı örneklerde veren Prof. Dr. Erdoğan Taşkın, “İnsan emeği ile meydana gelen eserler, ancak vazife anlayış ve ahlakı ile kıymet kazanır ve uzun ömürlü olurlar” diye konuştu.

Eğitim seminerine Özel Dünyam Hastanesi Mesul Müdürü Prof. Dr. Yusuf Öztürk, KUYAP Sivas Eğitim Koordinatörü İrem Emir de katıldı.