Yatay Geçiş Sonuçları
SONUÇ LİSTESİ |
Sonuç listesi için lütfen tıklayınız.
KAYIT BİLGİLERİ |
KESİN KAYIT YERİ VE TARİHLERİ |
Kayıt Tarihleri: Kayıtlar 16 - 20 Şubat 2015 tarihleri arasında yapılacaktır.
Yedek Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2015
Kayıt Yeri: Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörlüğü
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Erkilet Kuzey Çevre yolu
Kocasinan / KAYSERİ
İletişim: Telefon +90 352 324 00 00 Pbx
E-mail: info@nny.edu.tr
Web: http://www.nny.edu.tr
KAYITTA İSTENEN BELGELER |
Önemli Not : Yatay geçiş yönetmeliğinin Ek-1. maddesi gereğince Üniversitemize kayıt yaptıracak öğrencilerin merkezi yerleştirme sınavı sonucunda ilk defa kayıt yaptırdıkları Üniversiteye vermiş oldukları evrakların asılları, Üniversitemiz tarafından ilgili Üniversiteden resmi yazı ile istenecek olup, bu nedenle evraklarının asıllarını elden getirmelerine gerek yoktur.
1.Öğrenci Kayıt Formu (Kayıt sırasında verilecektir).
2.6 Adet vesikalık 4,5cm x 6 cm boyutunda fotoğraf (Fotoğraflar son 6 ay içinde adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır).
3.Askerlik beyanı (Erkek öğrenciler için).
4.Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu.
5.Adli sicil kaydına ilişkin olarak öğrencinin beyanı (e-devlet şifresi bulunanlar link üzerinden de alabilirler).
6.İntibak yaptıracak öğrencilerin daha önce öğrenim gördükleri Üniversiteden alacakları onaylı transkript ve onaylı ders içerikleri.
KAYIT ESASLARI |
Yatay geçiş yolu ile kayıt yaptıracak adayların kesin kayıt işlemleri aşağıdaki yazılı ilkeler doğrultusunda yapılacaktır:
1.Adayların kesin kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
2.Belirtilen kayıt süresi içerisinde kaydını yaptırmayan adaylar kayıt hakkını kaybederler ve herhangi bir hak iddia edemezler.
3.Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
4.Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez. Ancak aslının getirilmesi suretiyle Üniversite tarafından onaylı örneği kabul edilir.
5.Üniversite gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli işlemleri yapmaya yetkilidir.
ÖĞRENİM ÜCRETİ |
Üniversitemizin 2014-2015 Eğitim-Öğretim yılı bahar Yarıyılı öğrenim ücretleri:
% 75 Burslu: Öğrenim ücretinin % 25’ni ( KDV dâhil 2.000 TL) ödeyecektir.
% 50 Burslu: Öğrenim ücretinin yarısını ( KDV dâhil 4.000 TL) ödeyecektir.
% 25 Burslu: Öğrenim ücretinin % 75’ni ( KDV dâhil 6.000 TL) ödeyecektir.
Ücretli : Öğrenim ücretinin tamamını ( KDV dâhil 8.000 TL ) ödeyecektir.
ÖDEMELER |
Ödemeler, üç şekilde yapılabilir.
1.PEŞİN ÖDEME
Öğrenim ücretinin peşin ödenmesi halinde % 5 (beş) indirim uygulanacaktır. Peşin ödemeler aşağıdaki Banka hesabına yatırılacaktır.
BANKA BİLGİLERİ
Türkiye Garanti Bankası Kayseri Merkez Şubesi
Hesap No: (421) 6295772
Iban No : TR37 0006 2000 4210 0006 2957 72
2.TAKSİTLİ ÖDEME
Öğrenciler öğrenim ücretlerini, Türkiye Garanti Bankası A.Ş. ile yapılan anlaşmaya göre, peşin fiyatına 4 (dört) taksitle ödeyebileceklerdir. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin bankaya gelir belgesi ile nüfus cüzdanlarını ibraz etmeleri gerekmektedir.
Ödeme işlemi, kayıt esnasında kayıt bürosunda görevlendirilecek banka elemanları tarafından yapılabileceği gibi, Türkiye’nin herhangi bir yerindeki Türkiye Garanti Bankası A.Ş. Şubesinden de yapılabilecektir.
3.KREDİ KARTI İLE ÖDEME
Üniversitemizin anlaşmalı olduğu Axess, Bonus, CardFinans, Maximum, World kredi kartlarına 4 (dört) taksitle ödeme imkânı da bulunmaktadır. Bu ödeme yöntemini kullanacak olan öğrenci velilerinin kredi kart limitlerinin ödeyecekleri öğrenim ücretine uygun olması gerekmektedir.